شرکت پارس سازه

ساخت وبلاگ

شیر فلکه کشویی فولادی به طور گسترده ای برای همه نوع کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد و برای نصب های زیر زمینی مناسب است. برای نصب تاسیسات زیرزمینی مهم نیست که نوع مناسب دریچه را انتخاب کنید تا از هزینه های بالای تعویض جلوگیری شود.

شیر فلکه کشویی فولادی برای سرویس کاملاً باز یا کاملاً بسته طراحی شده اند. آنها در خطوط لوله به عنوان شیرهای جدا کننده نصب می شوند و نباید از آنها به عنوان دریچه های کنترل یا تنظیم استفاده شود. عملکرد شیر فلکه کشویی فولادی با انجام حرکت جهت چرخش ساقه یا جهت عقربه های ساعت  (CTC) یا جهت عقربه های ساعت ( CTO) انجام می شود. هنگام کار کردن ساقه سوپاپ ، شیر فلکه کشویی فولادی به سمت بالا یا پایین قسمت قطعه ساقه حرکت می کند.

شیر فلکه کشویی فولادی غالباً در هنگام نیاز به حداقل فشار و استفاده از مته سوراخ مورد استفاده قرار می گیرند. در هنگام باز شدن کامل ، یک دریچه دروازه معمولی هیچگونه مانعی در مسیر جریان نداشته و منجر به افت فشار بسیار کم می شود و با استفاده از این طرح می توان از یک خوک لوله تمیز استفاده کرد. شیر فلکه کشویی فولادی یک دریچه چند منظوره است به این معنی که عملکرد شیر توسط یک ساقه نخ انجام می شود. از آنجا که دریچه برای رفتن از حالت باز و بسته باید چندین بار چرخانده شود ، عملکرد کند باعث جلوگیری از اثرات چکش در آب نیز می شود.

شیر فلکه کشویی فولادی می توانند برای تعداد زیادی مایعات استفاده شوند. شیر فلکه کشویی فولادی در شرایط کاری زیر مناسب است:

آب آشامیدنی ، فاضلاب و مایعات خنثی: دمای بین -20 تا +70 درجه سانتیگراد ، حداکثر سرعت جریان 5 متر در ثانیه و فشار دیفرانسیل تا 16 بار.

گاز: دمای بین 20 تا +60 درجه سانتیگراد ، حداکثر سرعت جریان 20 متر در ثانیه و فشار دیفرانسیل تا 16 بار.

به دستورالعمل نصب و نگهداری AVK در مورد آب / فاضلاب و گاز مراجعه کنید.

شیر فلکه کشویی فولادی را می توان به دو نوع اصلی تقسیم کرد: موازی و گره شکل. دریچه های دروازه موازی از یک دروازه مسطح بین دو صندلی موازی استفاده می کنند و یک نوع محبوب آن شیر دروازه چاقو است که با لبه تیز در انتهای دروازه طراحی شده است. شیرهای دروازه ای به شکل گره از دو صندلی شیب دار و یک دروازه شیب کمی نامناسب استفاده می کنند.

بیشتر شیر فلکه کشویی فولادی از طرح جامد به شکل گره برخوردار هستند ، اما ما همچنین شیرهای دروازه چاقو را برای تصفیه فاضلاب و شیرهای کشویی موازی برای تامین گاز پیشنهاد می کنیم.

قبل از معرفی شیر فلکه کشویی فولادی ، از شیر فلکه کشویی فولادی استفاده گسترده ای شده بود. طراحی گوه مخروطی و دستگاه های مهر و موم زاویه دار یک گوه صندلی فلزی نیاز به افسردگی در قسمت پایین شیر دارد تا از بسته شدن محکم اطمینان حاصل شود. بدین ترتیب ماسه و سنگریزه در شاخک تعبیه شده است. سیستم لوله بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر لوله هنگام نصب یا تعمیر کاملاً شسته می شود ، کاملاً از ناخالصی ها عاری نخواهد بود. بنابراین هر شیر فلکه کشویی فولادی درنهایت توانایی محکم بودن خود را از دست خواهد داد.

یک شیر فلکه کشویی فولادی با دوام انعطاف پذیر دارای یک دریچه ساده است که امکان عبور آزاد برای ماسه و سنگریزه در شیر را فراهم می کند. اگر ناخالصی ها به محض بسته شدن دریچه عبور کنند ، در صورت بسته بودن شیر ، سطح لاستیک در اطراف ناخالصی ها بسته می شود. با بسته شدن شیر ، یک ترکیب لاستیک با کیفیت بالا ناخالصی ها را جذب می کند و با باز شدن دوباره شیر ، ناخالصی ها از بین می روند. سطح لاستیک شکل اصلی خود را بدست می آورد و یک آب بندی قطره ای را محکم می کند.

برای خرید شیر فلکه کشویی فولادی اینجا کلیک کنید.

 

شرکت پارس سازه...
ما را در سایت شرکت پارس سازه دنبال می کنید

برچسب : شیر فلکه کشویی فولادی, نویسنده : Pars pars-saze بازدید : 204 تاريخ : شنبه 25 مرداد 1399 ساعت: 16:08

کاربرد لوله استنلس استیل چیست؟

با داشتن بسیاری از محصولات مختلف مانند لوله های بدون درز ، لوله های جوش داده شده و فلنج ممکن است تلاش زیادی برای انتخاب این لوله ها از جنس لوله استنلس استیل برای برنامه های تجاری و یا حتی مواردی باشد که در وهله اول می توان از آنها استفاده کرد. بسیاری از خصوصیات مختلف هر لوله وجود دارد که به کاربردهای بی نظیری در صنایع مربوط می شود و اگر می خواهید بر روی انواع مختلف لوله کشی و آنچه برای آنها استفاده می شود ، تسلط پیدا کنید ، مهم است که انواع مختلفی را بیاموزید ، از چه چیزی می توان برای آنها استفاده کرد و چگونه می توان آنها را در صنایع مختلف به کار برد.

انواع لوله استنلس استیل

لوله بدون درز : لوله بدون درز لوله ای است که هیچ درز یا اتصالات جوش ندارد.

لوله جوش داده شده : لوله های جوش داده شده به دلیل انعطاف پذیری تقریبا در هر صنعت قابل استفاده هستند.

فلنج : فلنج های لوله ای بخش مهم دیگری از راه اندازی لوله کشی کلی شما هستند. اینها به اشکال مختلفی مانند لغزش ، پرده ، مفاصل دامان ، نخ و نیمه وجود دارد.

ویژگی های لوله استنلس استیل

 از جنس لوله استنلس استیل به طور معمول و گسترده در بسیاری از صنایع که استحکام و مقاومت در برابر خوردگی آن بسیار ارزشمند است استفاده می شود. همچنین لوله استنلس استیل در جایی مورد استفاده قرار می گیرد که مقاومت در برابر گرما و مقاومت شیمیایی ، نظافت و هزینه های تعمیر و نگهداری پایین تر باشد.

هنگام تلاش برای تعیین اینکه آیا لوله استنلس استیل برای برنامه انتخاب شده شما صحیح است ، مزایا و معایب مختلفی برای لوله استنلس استیل وجود دارد. بسیاری از این موارد علاوه بر الزامات خاصی که باید درخواست شما را برآورده کند ، به نیازهای صنعت شما (در صورت وجود) برای لوله نیز مربوط می شود. به عنوان مثال ، صنعت پزشکی به دلیل عقیم سازی ، ایمپلنت و نیاز دستگاه ، الزاماً دارای الزاماتی است که با صنعت پتروشیمی متفاوت است. انتخاب برای لوله کشی می تواند متعدد باشد.

مزایای لوله استنلس استیل

از مزایای استفاده از لوله استنلس استیل می توان به مقاومت ، دوام ، هزینه نسبی ، جوشکاری و مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد. همچنین در محیط هایی با دمای بالا لوله استنلس استیل انتخاب خوبی است و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. این خصوصیات باعث شده است که لوله استنلس استیل به عنوان یک انتخاب آشکار برای بسیاری از صنایع انتخاب شود. با اتمام کار می توان لوله استنلس استیل را در برابر رشد میکروبی مقاوم کرد و آن را به یک انتخاب بسیار جذاب (و معمولاً مورد نیاز) برای صنایع غذایی و آشامیدنی و همچنین تجهیزات تصفیه فاضلاب تبدیل کرد زیرا لوله استنلس استیل هیچگونه واکنش پذیری با مواد غذایی ندارد و به راحتی تمیز و استریل می شود. در صورت تغییر نیازهای عملیاتی ، تجهیزات لوله استنلس استیل نیز ارزش فروش مجدد را به خوبی حفظ می کنند.

مضرات لوله استنلس استیل

مضرات اصلی استفاده از لوله استنلس استیل بسته به میزان لوله فولادی مورد نیاز ، شامل وزن و بعضی اوقات هزینه نیز می باشد. اگر هدایت حرارتی یک بخش ضروری از پروژه شماست ، پس لوله استنلس استیل جواب نمی دهد.

علیرغم معایب نسبتاً معدودی از لوله استنلس استیل نسبت به سایر مواد ، لوله استنلس استیل تقریباً همیشه انتخاب عالی برای اکثر برنامه های کاربردی در صنایع بسیار متنوع است. تعداد زیاد انواع و درجه های لوله استنلس استیل بدان معنی است که تقریباً هر پروژه از استفاده آن بهره مند خواهد شد.

شرکت پارس سازه...
ما را در سایت شرکت پارس سازه دنبال می کنید

برچسب : کاربرد لوله استنلس استیل چیست؟,انواع لوله استنلس استیل,ویژگی های لوله استنلس استیل,مزایای لوله استنلس استیل,مضرات لوله استنلس استیل, نویسنده : Pars pars-saze بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 12:43